2011. december 24., szombat

vicces feliratos minőségi bady több fajta,méretű! - Jelenlegi ára: 1 785 Ft

Köszöntelek az aukciómon!
Több fajta, színű méretű bady-ra licitálhatsz, leütés előtt kérdezz van e a választott kombiból készleten!
szállítási idő: 7 munkanap!
választható színek: piros, rózsaszín, kék, barna , narancssárga, fehér
választható feliratok: Hiszti betöltése folyamatban...
                                    pelenka töltés 73% kérem várjon....
                                    kicsi vagyok de a főnök én vagyok!
                                    Az éjszak réme vagyok!
                                    Apa kedvence vagyok
                                    Anya kedvence vagyok!
                                    Nem én voltam.....
                                    Ha nagy leszek ovis leszek....
                                    Rosszcsontnak születtem!
-100% pamut
-vállán patentos
KEZELÉSI ÚTMUTATÓ:
- mosógépben 40 C-on mosható, klórozni tilos!
- szárítógép használata nem ajánlott (veszíthet méretéből)
- 110 C-on vasalható!



Jelenlegi ára: 1 785 Ft

Az aukció vége: 2011-12-13 13:29
. vicces feliratos minőségi bady több fajta,méretű! - Jelenlegi ára: 1 785 Ft