2011. december 25., vasárnap

8gb Micro SD HC kártya Class 4 , 8 gb microsd - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

8GB Micro SD HC kártya Class 4-es kártya eladó
Ajándék adapterrel!
A galériában nézd meg a többi termékemet is!
A kártyát postázás előtt minden esetben tesztelem!
A tesztképet elküldöm a kedves vásárlónak, így azt kapja amit rendelt.
A második képen egy ilyen tesztkép látható a saját kártyámról.
Általános feltételek
Felhívom minden kedves érdeklődő figyelmét arra, hogy én komolyan gondolom az árverést,
tehát Ön is csak akkor licitáljon ha komolyan gondolja a vásárlást!
Vásárlás előtt ha bármilyen kérdése van írjon nekem a későbbi problémák elkerülése végett.
Fizetési feltételek
A termékek vásárlása után 24 órán belül e-mailben értesítem a vevőt a szükséges adatokkal a fizetés lebonyolításához.
Előnyben részesítem az előre utalásos kifizetést, mivel abban az esetben a legolcsóbb a postaköltség.
Utánvételel nem szállítok!
A fizetési információk elküldése után, amennyiben a kifizetés banki utalással vagy banki pénztári befizetéssel történik kérem, hogy maximum 5 munkanapon belül fizesse meg a termék ellenérték és postaköltségét a megadott bankszámlára.
Ellenkező esetben a termék újra meghirdetésre kerül és a vevőt negatív értékeléssel vagyok kénytelen illetni.
A vásárlással elfogadja feltételeket.
A kép illusztráció, nem a termékről készült.



Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Az aukció vége: 2011-12-31 13:00
. 8gb Micro SD HC kártya Class 4 , 8 gb microsd - Jelenlegi ára: 2 499 Ft